PetroSol Loyalty este o soluție modernă de fidelizare a clienților.
Soluția oferă posibilitatea de a defini pentru rețeaua dumneavoastră fie scheme de fidelizare pe bază de Reducere Preț fie pe bază de Puncte Bonus, în funcție de strategia de atragere a clienților.
Se pot defini oricâte magazine și se pot grupa în funcție de caracteristici
Clienții se pot grupa la rândul lor în funcție de tip, putând ulterior să aibă acces doar la anumite scheme de fidelizare.
Autentificarea clienților se poate face folosind:
- Carduri RFID (avantaj: siguranță crescută – practic nu pot fi copiate; dezavantaj: cost mai ridicat de producție)
- Carduri cu Cod de Bare (avantaj: cost scăzut de producție; dezavantaj: securitate scăzută, putând fi copiate ușor)
Aplicația este de tip Web-Based, putând fi accesată de pe orice dispozitiv conectat la internet: SmartPhone, Tabletă, Laptop sau PC.
Aplicația este găzduită în Data Center-ul PetroSol, oferindu-vă astfel maximum de scalabilitate, securitate și uptime.
Aplicația funcționează în mod Online, având asigurată aplicarea celei mai recente scheme de fidelizare la scanarea unui card.
Pentru a putea vedea succesul unei campanii, PetroSol Loyalty vă oferă un set de rapoarte comprehensiv.
Carduri de Reducere Preț
- Acest tip de fidelizare permite oferirea de reduceri de preț clienților
- Reducerile pot fi acordate în mod diferențiat în funcție de:
- Tipul produsului (atât carburanți cât și produse magazin sau servicii)
- Metoda de plată (ex.: numerar, card bancar, etc.)
- Grupul de clienți asociat clientului
- Reducerea oferită poate fi
- Procentuală (ex.: 2,5 % din preț)
- Valorică (ex.: 1,5 lei din preț)
- Se pot defini multiple scheme de reduceri, cu aplicabilitate pentru anumite grupuri de clienți. Se pot astfel crea niveluri diferite de reducere în funcție de tipul clientului (ex.: Silver, Gold, Platinum)
- Cardurile de reducere se scanează pe PetroSol POS sau Store+ POS, după scanare aplicându-se automat reducerile aferente pentru fiecare produs din campania de fidelizare
Carduri de Puncte Bonus – Acumulare și Folosire
- Acest tip de fidelizare se face prin oferirea unui sistem ce permite clienților să acumuleze puncte bonus la momentul unei achiziții, precum și folosirea acelor puncte pentru a plăti complet sau parțial o achiziție
- Fiecărui punct bonus îi este asociată o anumită valoare în bani
- Se poate seta numărul de zile de validitate al punctelor acumulate
- Acumularea de puncte se poate face diferențiat în funcție de magazin, de produsele pe care le achiziționează, de valoarea achiziției, de metoda de plată sau alți parametri
- Folosirea punctelor se poate face doar în magazinele dorite