Aplicația Sistem Central de Management este o unealtă eficientă pentru administrarea unei întregi rețele de stații distribuție carburanți. Aceasta oferă funcții individualizate pentru utilizatorii fiecărui departament, de la elemente de control, cel pot fi de exemplu folosite pentru transmiterea către rețeaua de stații a noilor produse ce vor fi puse în vânzare, a noilor furnizori recomandați și prețurilor de achiziție precum și a altor elemente din cataloagele de administrare. Sistemul oferă de asemenea un modul flexibil pentru administrarea prețului de vânzare atât pentru carburanți cât și pentru produsele de magazine sau servicii.

Un alt punct forte al sistemului este reprezentat de modulul de raportare ce oferă diverse rapoarte pentru marketing sau rapoarte statistice pentru departamentul de vânzări. În această zonă este posibil să vedeți informațiile agregat sau detaliat pentru vânzări, achiziții, reevaluări de preț, etc. Întregul sistem este proiectat ca o soluție deschisă pentru schimbul și partajarea informațiilor dintre HOS și alte sisteme ce funcționează la nivel central, în stațiile de carburant sau la parteneri și furnizori.

Aplicația este dezvoltată folosind cele mai avansate tehnologii, limbaje de programare și paradigme disponibile la acest moment, oferind un sistem ce va ține pasul cu viitor și ce poate fi întreținut și extins cu ușurință.

Având o interfață utilizator web-based bazată pe standardul HTML5, aplicația BOS permite accesul facil din orice aplicație de internet browsing modernă, indiferent unde s-ar afla utilizatorul. În funcție de mărimea ecranului a dispozitivului folosit (PC de birou, Laptop, Tabletă sau Telefon Inteligent), aplicația se va redimensiona automat astfel încât sa poată fi folosită cu maximum de eficiență.

Aplicația Retail Head Office le permite utilizatorilor săi să administreze întreaga rețea de stații dintr-un singur loc. Atunci când se dorește folosirea aplicației Retail Head Office, stațiile/magazinele vor fi setate astfel încât să nu se mai poată face administrarea nomenclatoarelor și a modificărilor de preț la nivel local, fiind posibilă doar vizualizarea acestora. De asemenea, odată activată această setare, sistemul BOS va exporta și importa automat informațiile către și dinspre sistemul RHO.

Pentru o mai multă flexibilitate, utilizatorii pot defini stațiile și apoi le pot aranja în orice configurație dorită de grupări, ce pot fi ulterior folosite la administrarea stațiilor și la raportare. De asemenea, aplicația permite definirea de roluri într-un mod flexibil, si alocarea acestor roluri pentru fiecare utilizator în funcție de nevoi.

În funcție de cerințele clienților se pot face dezvoltări ale aplicației RHO astfel încât să se poate exporta automat diverse date provenite din stații/magazine către sistemele de tip ERP sau alte aplicații utilizate de departamentele centrale Financiar Contabile, reducând sau chiar eliminând astfel nevoia introducerii manuale a informațiilor produse la nivel local în stații/magazine.

Nomenclatoare – administrare centralizată a nomenclatoarelor:

  • Grupare Stații/Magazine
  • Stații/Magazine
  • Produse – cu setare per Grupare pentru atributele Permite Vânzare, Permite Achiziție, Preț Vânzare, Furnizor și Preț Achiziție la Furnizor
  • Categorii
  • Cote TVA
  • Unități de Măsură
  • Mărci
  • Unități de Producție
  • Furnizori
  • Metode de Plată
  • Promoții – cu setare per Grupare pentru atributul Activă

Operațiuni – vizualizarea documentelor de operațiuni din stații:

  • Comenzi Magazin
  • Recepții Magazin
  • Ajustare Stoc Magazin
  • Inventariere Magazin
  • Retur La Furnizor Magazin
  • Recepții Carburant
  • Ajustare Stoc Carburant
  • Inventariere Carburant
  • Facturi

Rapoarte – vizualizarea rapoartelor per stație sau per cluster:

  • Import și Export Date Stații/Magazine
  • După Ziua de Afaceri
  • Stocuri la Închiderea de Zi
  • Raport Periodic
  • Vânzări Detaliate
  • Citiri Nivelmetru Electronic

La cerere: alte rapoarte